03 januari 2012

Lyxigt

Kommer ni ihåg mitt nyårslöfte? Jag skulle ju bli mycket bättre på att ta hand om mig själv, att unna mig saker och att göra saker bara för mig. Nu har jag tagit första steget!

Jag fick ett presentkort på ett dagspa i Malmö i julklapp. Jag hade också sedan tidigare två presentkort på massage. Jag fick dessutom en klippning och slingning av min syster och Lina i julklapp. Nu har jag bokat in klippning i januari, massage i februari, ansiktsbehandling i mars och ytterligare en massage i april! Vilken oerhörd lyx!

Jag älskar att få olika typer av behandlingar och att vara på spa. Jag älskar det lugn man får, alla dofter och den varma känslan man får i kroppen.

Så, nu har jag något underbart att se fram emot varje månad som är bara för mig!


Bild från Pinterest

6 kommentarer:

Birgit sa...

Låter jättelyxigt! O som en riktigt bra idé! Kanske oxå skulle boka in lite massage. Härligt med långledigt, förresten o att bara vara, så har jag oxå gjort hela ledigheten. Jag är ju iofs ledig hela denna vecka med, men imorgon måste jag börja jobba lite. Kan ju vara bra att veta vad man ska göra på måndagmorgon. Ha det gott!

Nellie - the Flying Hippo sa...

Bra gjort! Dessutom med väldigt bra framförhållning, imponerande! :) Kram

Nellie - the Flying Hippo sa...

Bra gjort! Dessutom med väldigt bra framförhållning, imponerande! :) Kram

Kim sa...

Så bra! En sak varje månad! :)

Livet - här och nu sa...

Bra jobbat, klokt nyårslöfte att ta hand om dig själv mer.

tänker ofta på den där "bilden" när gasmaskerna faller ner i flygplanet och man får intstruktionerna att man ska ta på sig gasmasken på sig själv först innan man hjälper någon annan..... Man måste rädda sig själv för att kunna rädda någon annan, det är inte egoistiskt att vara rädd om sig själv, det är ett sätt att ta hand om de man älskar och tycker om.

Bra nyårslöfte, lycka till med det!

kram

TIDSOPTIMISTEN sa...

Vilken fantastisk start på året - ser verkligen lovande ut. Perfekt att ha något skönt att se fram emot alla de ruggiga månaderna framöver.

God fortsättning (och det verkar det bli ;)

Kram F
Ps ...och jag har pratat med sonen på Skype så mina nerver är inte utanpå kroppen längre...ha ha Ds