27 juni 2015

Konfirmationsdag


En milstolpe i livet

Ja, idag ska min stora tjej konfirmera sig!
Och jag önskar att vädret var lika fint som på bilden......
Tyvärr är det mulet och regnet hänger i luften.

Just nu håller jag på att laga mat för fulla muggar, jag städar och så ska jag 
fixa lite i trädgården så det ser fint ut. 
Tyvärr kommer vi ju troligen inte att kunna sitta ute,
men det är ju trevligt om det är lite snyggt....! :)

Nu är kaffepausen slut, tillbaka till diskbänken!
Nu ska jag göra såser!




7 kommentarer:

FJÄDERNEJLIKAN sa...

Stressa inte ihjäl dig nu. :-) Det blir nog en jättefin konfirmationsdag för dottern ändå. :-) kramizz Laila

Villa Ell sa...

Hoppas att ni slapp regnet och grattis till konfirmanden!
Kram Sandra

Unknown sa...

Hoppas att ni haft en härlig konfirmationsdag! Kram Stina

TITTILINA sa...

Konfirmand.... vilken stor tjej du har!
Hoppas att ni får en härlig dag tillsammans!

Kram

Anonym sa...

Åhhh vilken stor tjej :) Hoppas det gick bra idag <3 kram Sofia som också fixat med mat och fika till gäster idag : )

Bakom dörr nr. 11 sa...

Hoppas ni fick en härlig dag trots vädret.
Kram Pia

Finaste mattan sa...

Åh, så kul att det finns unga som fortfarande konfirmerar sig, här känner vi inga som gör det! Minns egna resan till England... : )