14 januari 2015

Hemma igen



Äntligen hemma!

Jag har haft två superbra dagar iväg på kurs! Väldigt intressant innehåll, massor med tid för egen reflektion för att verkligen kunna tillgodogöra sig det man lärt sig. Och många nya, trevliga människor från lite olika hörn av världen! Riktigt bra.

Men, att få komma hem igen är ändå bäst! Och allra, allra bäst är att få träffa mina älsklingar igen! Jag sprang in på dagis och oj, vad vi kramades lillisen och jag!! Hon satt fastklamrad som en liten apunge hur länge som helst. Sååå mysigt! Men det var 1,5 vecka sedan vi sågs och det är alldeles för länge. En vecka har jag vant mig vid, men går det över det blir det jobbigt.

Vi hade en supermysig kväll! Kramats, lagat lasagne, kört storasyrran till fotboll, pysslat, skrattat, läst och sedan myst med den stora lite grann. Skönt att vara hemma och skönt faktiskt att ha vanlig vardag tillsammans med dem igen.

Nu har jag suttit i soffan en stund och druckit kvällste ur min favvismugg, men nu är det hög tid för sängen! Natti natt!





5 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Så härligt att ni är tillsammans igen. Ha en fin dag Kram Pernilla

The Place To Be sa...

Vad kul med utbildning men jag förstår att höjdpunkten var att få krama dina älsklingar!

Ha en mysig kväll!

Kram Malin

anettan sa...

Så härligt. Njut! Kram Anette

Birgit sa...

Men så skönt att ni är hemma och tillsammans igen! Bara mys! Kram

Suz sa...

Mysigt att få ha flocken samlad:)
Men vad roligt att vara med på utbildning och träffa nya människor!

Nej, det där med att komma i säng i tid kan vara så himla svårt! Trots att man vet hur trött man är dagen efter ...

Ha en fin helg!
Kram
Suz