15 april 2014

Det blev en paus...


Ja...så där lite ofrivilligt så blev det en bloggpaus... Helt enkelt av den anledningen att jag haft så himla mycket att göra, både på jobbet och hemma. Otroligt mycket att göra på jobbet, men samtidigt så är det himla roligt! Väldigt länge sedan jag faktiskt har tyckt att det är så roligt att jobba! Och hemma....tja, privatlogistik på hög nivå helt enkelt.

Om två dagar är det påsk. Ledigt i fyra dagar. Det känns helt otroligt skönt! Jag har en enda sak inplanerad och det är en middag hos mina föräldrar. Annars ingenting. Inte förrän tjejerna kommer på söndag, vilket såklart är veckans höjdpunkt! Men jag ser faktiskt också fram emot dessa helt lediga dagar. Jag hoppas på fint väder och tänkte mig lite trädgårdsmys, promenader, kanske en fika med en kompis och sådär.

Men, vet ni....nu är det dags för sängen. 
Sov sött!


2 kommentarer:

Kim sa...

Welcome back! Det ska ju bli kalasväder i påsk, hoppas att prognosen håller i sig!

Birgit sa...

Känner igen det där med ofrivillig bloggpaus. Men i påsk blir den nog planerad. Allt är bra, men jag känner nu när jag är ledig att jag inte har energi till så mkt. Inte bra att inse att jag varit (är?) stressad... Kanske därför träningen inte heller fungerar... jag kan liksom inte koncentrera mig... NU ska jag vila hela påskhelgen och njuta av lite vinter - vi åker norrut!! Ha det så bra i påsk!! Och njut av ledigheten!! Kramar